ads2

ads3

zapytaj onet mam 15 lat

Mówią że mam anoreksje bo nie chcę jeść. Witam mam 15 lat od jakiś 3lat jestem.


Ladnie Tu Wyszlam Mam 15 Lat Zapytaj Onet Pl

I czyja to wina.

. Sora za konto ale to siorki. Mam to robic i co bede czuc jezeli mam przestac bo moj koelga co tez ma 12 lat mowil ze mo joz polecialo i ze se walil 30 minut a ja jak troche powale to czuje bardzo duze swedzenie w srodku jak se walic i czy jeszcze tam nic niemam Dodaj odpowiedź. Zmuszają mnie do chodzenia do psychologów.

Od kilku miesięcy coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że coś jest ze mną nie tak. A więc mam 15 lat i mam małego. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat nie powinieneś jej oglądać.

Krzaczka w ogrodzie. Weź sie za nauke. Szkoła - zapytaj eksperta 1201 Szkoła - zapytaj eksperta 1201 Wszystkie 1201 Język angielski 748 Język polski 220 Matematyka 233 Biznes i Finanse 35999 Biznes i Finanse 35999 Wszystkie 35999 Banki 7762 Bankowość.

Zaloguj się aby obserwować. Tak mam ukończone 18 lat. Zawsze mnie osmieszają w.

Bardzo mi ciężko z tak niskim. Zobacz 10 odpowiedzi na pytanie. Ze nic w życiu nie osiągnę że nadaje się tylko jako sprzątaczka ze jestem nuezdarna.

Hej mam 15 lat i. Mam pytanie mam 12 lat i sie masturbuje i jak dlugo. Moi rodzice znowu chcą mnie zabrać do psychiatry.

Przez Gość Magiczna czarnulka Sierpień 22 2009 w Życie uczuciowe. DAJ MU W RYJ 12 lat. Nie dość że mam stulejkę to jeszcze dostałem ospy i nie wiem czy to od ospy ale po wewnętrznej stronie skórki mojego penisa zrobił się jakiś mały pryszcz i kiedy nacisnę na penisa to w środku mnie coś kłuje.

Odpowiedz na ten komentarz. Troche wstyd że sąsiedzi mają wielkie krzaki i drzewa a ja takiego malucha plis pomóżcie mordy. Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych.

Odpowiedzi udzielone na to pytanie. Hej przychodzę tutaj bo słyszałem że ten portal jest bardzo pomocny także takSprawa wygląda następująco mam 15 lat i jestem w 1 klasie liceum po szkole podstawowejWcześniej lubiałem się izolować od innych spędzałem i nadal spędzam czas głównie na internecie wcześniej grając gry później głównie trolując przeglądając portale. Pytanie zadane 9 grudnia 2018 w Rozwój zawodowy nauka szkoła praca przez niezalogowany zamknięte 16 grudnia 2018.

Masturbuje się od około 4 lat. Hej jestem Ada i mam 15 lat w maju 16 chciałam się was zapytać czy wiecie jak mam powiedzieć dla moich rodziców co się stało. Klikając Przejdź do serwisu lub zamykając okno przez.

Mama ma około 165 cm tata 175 w wieku 40 lat siostra 14 lat 163cm siostra 16 lat 166cm. W japonii mozna od 10 w Polsce od 15 a w Nigerii nie ma ograniczenia. Jestem Marta i mam 15 latMam mutyzm wybiórczy.

Na dodatek mysle ze tam wykorzystuja dzieci w innych celach. Ja dostałem kiedyś 2 razy od taty w tyłek i nauczyłem się co. Zanim klikniesz Przejdź do serwisu lub zamkniesz to okno prosimy o przeczytanie do końca tej informacji dotyczy ona Twoich danych osobowych.

Jak zrobić żeby urusł. Mam od niedawna 15 lat i programuje od kiedy ukończyłem 9 lat zaczynałem w Skript język skryptowy do serwerów gry Minecraft chciałbym sobie jakoś. Ja mam 15 lat on 24 - ale jestem zauroczona w Nim.

Zidannn 2012-07-15 024809 24. Mam 15 lat i mam małego. WSZYSTKIE moje koleżanki z klasy mają okres tylko nie ja.

Sex w wieku 15 lat. 1 ocena na tak 0. We wrzesniu mam 15 lat i mam 172 cm wzrostu do dobrze.

To dla mnie bardzo ważne. Jestem w 6 klasie szkoły podstawowej jestem chłopcem. Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych.

Trzeba być jakimś debilem. Slyszalem ze Nigeria w latach 60 wystrzelila kilka rakiet w kosmos na ktorych byly SAME DZIECI. I glupie pytanie czy ma to zrobić.

Nie chcę iść do psychiatry ale wiem że i tak rodzice mnie tam zabiorą. Po pewnym czasie te cechy zaczęły zanikać. Proszę nie wiem co mam zrobić.

Mam 15 lat i mam 10 cm to normalne. Oni uważają mnie za nieudacznika. Mam 15 lat.

Cycu96 2012-07-14 124302. Ja mam 15 lat i nie mam jeszcze dzieci a jedna moja koleżanka już ma to źle że nie mam Te pytania brzmią bardzo podobnie nie sądzisz. Mam 15 lat i czuję się źle.

Zobacz 15 odpowiedzi na pytanie. Serwis internetowy z którego korzystasz używa plików cookies. Zawsze powtarzają ze jestem beznadziejna.

Szkoła - zapytaj eksperta 1104 Szkoła - zapytaj eksperta 1104 Wszystkie 1104 Język angielski 725 Język polski 175 Matematyka 204 Biznes i Finanse 35955 Biznes i Finanse 35955 Wszystkie 35955 Banki. Agata015 2011-01-24 154851 31-34. MAM 15 LAT I NIE MAM OKRESU.

Sadze ze to mało możliwe Ale w koncu co mozemy sie spodziewac po dzieciach. Co o tym myslicie. Hm jeszcze 10 min czasu odstępu.

Boje się ze nigdy nie dostane nigdy go Słyszałam ze do 16 lat mozna nie mieć okresu a potem trzeba isć do ginekologa i ja jestem chuda tylko grubsze nogi a i że grubsze dostają okres wcześniej. W wieku 10 lat miałem wzrost 142 cm teraz mam 145. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu w celu administrowania serwisem poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania.

Piersi też mam małe i boje sie że ze mna jest cos nie tak xdd Co mam zrobić. Weź sie lepiej za naukę a nie. Ten twój chłopakto jakiś porąbany typ.

Dziwią mi się ze mam jeszcze siły i ochotę żyć. Mam 12 lat 31 sierpnia skończę 13. Całymi dniami leżę w łóżku nie mam siły na nic innego.

Mam 22 lata a wyglądam na 15. Kaczyniaka cholery nie wspomogl NATO w konflikcie nad Renem pozniej okradał Polskę sprzedając węgiel Niemcom i. Mam 15 lat i chciałbym zarobić na nowy komputer.

Mam 15 lat i jestem w ciąży bliźniaczej zrobić aborcję. Zobacz 63 odpowiedzi na pytanie. Zero 2011-01-19 201448 30.

Liczę na to że pomożecie mi dowiedzieć się co się dzieje. Mam 14 lat i jestem w ciąży bo chłopak robił mi palcówke. Nie ma określonego wieku by musieć być z kimś już w związku.

TAk Facet sobie wali i od razu bez umycia rak leci do cb. Ja biorę tabletki antykoncepcyjne ale najwyraźniej to. To jest koszmar.

Co mogę zrobić w tej sytuacj. Jestem z nim od roku i postanowiliśmy to w końcu zrobić. Kiedyś byłam dość energiczną pozytywnie nastawioną do życia osobą.

Ostatnio widzę jakieś dziwne rzeczy i słyszę jakieś głosy. Ja mam 15 lat i powiem tyle że nowe metody wychowawcze się nie sprawdzają. Ważę 35 kg waga waha się między 35-36.

ZWIĄZKI I SEKS. Mam 15 lat wcześniej miałam chłopaka on ma 17 lat co byłam z nim 5 miesięcy byłam w nim bardzo zakochana i głupia i wgl zrobiłam z nim to z miłości myślałam że on mnie kocha ale okazało się że to dupek uprawiałam z nim seks z 3 lub 4 razy ale zerwałam z nim bo doszłam do wniosku że mnie on nie kocha i żałuje. Beach pless Odpowiedz na ten komentarz.

Tak więc stało się to 2 miesiące temu gdy nocowała u mojego chłopaka. Kura 12 lat. Na każdego przyjdzie pora nie.


Jakim Cudem 15 Latka Moze Byc W Zwiazku Z Takim Dzieckiem Zapytaj Onet Pl


Mam 15 Lat Od Dzis Zaczalem Bieganie Kiedy Beda Efekty Zapytaj Onet Pl


Mam 15 Lat I Jestem W Ciazy Zapytaj Onet Pl


Mam 15 Lat I 183 Cm Wzrostu Zapytaj Onet Pl


Mam 15 Lat I Jestem W Ciazy Zapytaj Onet Pl


Ej Czemu Ludzie Mysla Ze Wygladam Na 15 16 Lat Zapytaj Onet Pl


Czy To Prawda Ze Mam Twarz Jak Dziecko Zapytaj Onet Pl


Czy 15 Lat To Odpowiedni Wiek Aby Zaczac Nagrywac Na Youtube Zapytaj Onet Pl


Jestem Ladna Mam 15 Lat Zapytaj Onet Pl


Mam 15 Lat I Jestem W Ciazy Co Mam Zrobic Zapytaj Onet Pl


Dlaczego Ludzie Uwazaja Ze Mam 11 Lat Skoro Mam 14 Zapytaj Onet Pl

LihatTutupKomentar

ads1

close